Hoofdmenu:
Verkorte notulen bestuursvergadering S.K.G.: 30 januari 2014
Zoals jullie gewend zijn ontvangen jullie per mail diverse punten welke besproken zijn tijdens de bestuursvergadering. Mocht je vragen/opmerkingen hebben, richt je tot één van de bestuursleden.
Divers:
*schade hekwerk: we zijn hierover nog in onderhandeling (verzekering, dichterbij…); wanneer we meer weten zal het gerepareerd worden al dan wel/niet professioneel.
*Verklaring Omtrent Gedrag de gemeente is aan het bekijken of de VOG door de vrijwilligers van verenigingen aangevraagd kunnen worden zonder (grote) kosten. Zo gauw er nieuws is informeren we jullie natuurlijk.
*Visitekaartjes: linda heeft een ontwerp gemaakt en we bekijken wat het kost om dit te laten drukken.
*Logo: het logo dat we hebben is onvoldoende mbt kwaliteit om op posters/banners af te drukken. We bekijken wat de kosten zijn om een goed logo te laten maken.
*Oranje Fonds: we ontvingen informatie mbt extra wervingsactie/donateursactie-
*evaluatie nieuwjaarsreceptie: gezellig, lekkere hapjes, voor herhaling vatbaar. Dank aan Manuëla en Dennis die het georganiseerd hebben.
*sponsoren: voor opening nieuw seizoen willen we de sponsoren een mooie plaats geven in de gang.
*boekje sponsoren: klopt niet meer: linda past aan wanneer indeling sponsorborden duidelijk is.
*bij de voordeur worden peuken uitgedrukt op de muur. Michiel gaat op zoek naar een soort van peukenbak.
Nieuwe vrijwilligers:
*reactie op vakaturebank ontvangen: Karin en Linda hebben inmiddels contact gezocht en we hopen dat het een nieuwe vrijwilliger/vrijwilligster kan opleveren.
*Brigitte vd B: veel mailcontact gehad, maar vanwege verhuizing geeft ze aan nog even niet te kunnen voor een kennismakingsgesprek.
*Saskia Bakker Wordt ingewerkt door Leny. Het secretariaat wil graag gegevens ontvangen van haar.
*Concept begroting 2014: Penningmeester Michiel heeft deze aan het bestuur voorgelegd. Wil je het inzien, stuur een mailtje naar Michiel.
*kascontrole 2012: deze heeft inmiddels plaatsgevonden. Er zijn geen rariteiten gevonden.
Gesprek met Dichterbij ivm locatie kinderboerderij:
Begin februari vindt een gesprek plaats tussen skg/dichterbij. Dichterbij wil wellicht de locatie afstoten en/of een huurconstructie organiseren. Toen we begonnen op deze locatie wisten we dat het een tijdelijke locatie zou zijn. Afgelopen jaren hebben we geen kosten aan de boerderij/weides gehad (water, licht, stroom etc. betaalde Dichterbij). Wanneer we meer weten (concreet) zullen we de vrijwilligers inlichten.
Nieuw bestuurslid: Karin voornaamste taakomschrijving:
*eerste contacten leggen met nieuwe vrijwilligers
*contacten onderhouden
*overeenkomsten
*t-
Mailtje naar vrijwilligers hierover is inmiddels verstuurd (11 febr. j.l.)
Jan linders – actie
Er zijn diverse ideeën, maar zaterdag wordt gesprek gevoerd hierover en tasten we af hoe het concreet kan komen. Dennis en Angelique zijn de contactpersonen met Jan Linders. Karin geeft ondersteuning wanneer mogelijk.
We weten inmiddels dat het ons veel geld kan opleveren maar dit ook inzet vanuit onze kant zal betekeken. Informatie van Dennis/Angelique zal volgen.
Evaluatie stage leerlingen Mikado:
Dit wordt door Karin als zeer prettig ervaren; leuk om te doen! Om het voor de leerlingen duidelijker te maken heeft de begeleider picto’s op de voertonnen geplakt.
Nieuw boekje SKG
Deze willen we klaar hebben voor de opening, liefst nog eerder omdat we dan al op diverse plaatsen naar buiten treden! Heb je nog iets leuks om hierin te zetten (leuke foto, wil je een stukje schrijven of iets anders), stuur dit naar Dennis (zsm, anders kan het er niet meer in komen te staan).
Data:
Datum onbekend/voor opening nieuw seizoen: vergadering vrijwilligers Dennis organiseert dit
11 maart: Michiel en Linda gaan op de markt staan (werving vrijwilligers, NL Doet promoten)
14 maart: bowlen: vrijwilligers (zonder partners, kinderen) Leny en Linda organiseren dit.
22 maart: NL Doet: Angelique Franssen organiseert dit info volgt nog
30 maart: opening seizoen (zomertijd)
3 april: Lentemarkt Piramide: Michiel en Linda organiseren dit. Wie kan deze avond ondersteunen? Mailtje aub naar het secretariaat.
Heb je vragen/opmerkingen, spreek desbetreffend bestuurslid aan (of mail deze).
Heb je vergaderpunten voor de volgende bestuursvergadering mail deze naar het secretariaat.
Namens het bestuur,
Angelique, Nick, Dennis, Karin, Michiel en Linda.